Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Συνθήματα στον στρατό!

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ
Γράφει ένας από τους εκπαιδευτές που τιμωρήθηκαν, ο Α.Α.

Είμαι ένας από τους εκπαιδευτές του ΚΕΝ Λάρνακας, που τιμωρήθηκαν γιατί έδωσα διαταγή στον λόχο μου να αναφωνήσει σύνθημα. Το σύνθημα ήταν το εξής: “Η σημαία που αγαπώ έχει ένα λευκό σταυρό και θα την υπηρετώ μέχρι να με βρουν νεκρό”. Σύμφωνα με συγκεκριμένες κομματικές παρατάξεις είμαι άτομο που διακατέχεται από φασιστικές και ακροδεξιές βλέψεις. Σύμφωνα με τον ΥΠΑΜ είμαι άτομο που με λανθασμένη αντίληψη και λόγω υπέρμετρου ζήλου έκανα ό,τι έκανα για να ανυψώσω το ηθικό των στρατιωτών μου. Ε όχι κύριοι!

Κατάγομαι από το κατεχόμενο χωριό Βασίλεια, της επαρχίας Κερύνειας. Μέσα από την οικογένειά μου έμαθα να αγαπώ την πατρίδα μου και να έχω σαν πρότυπό μου όλους αυτούς οι οποίοι θυσιάστηκαν και έσωσαν τα πάντα για αυτήν. Στο σχολείο η πρώτη φράση που έμαθα να γράφω ήταν “Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι”. Στην Σ.Ε.Α.Π (Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού), στην Κρήτη, ορκίστηκα υπό το βαθμό του Δόκιμου Έφεδρου Αξιωματικού ότι θα υπηρετήσω το έθνος με όλες μου τις δυνάμεις και ότι θα θυσιάσω μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για να το υπερασπίσω. Το παράπονό μου δεν είναι ότι τιμωρήθηκα, αλλά το ότι ενώ όλοι ασχολήθηκαν μαζί μου, κανείς δεν ασχολήθηκε με το γεγονός ότι την ώρα που έδινα το σύνθημα είχε μαζευτεί ομάδα στρατιωτών οι οποίοι φώναζαν μέσα στο ίδιο το ΚΕΝ “Οι τούρκοι είναι αδέλφια μας”. Κανείς δεν ασχολήθηκε με το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της ορκωμοσίας όταν ο δ/κτης έδωσε διαταγή στους νεοσύλλεκτους να αναφωνήσουν ζήτω το έθνος μεγάλη μερίδα νεοσυλλέκτων όχι μόνο δεν εκτέλεσε, αλλά μετά την τελετή υπερηφανεύονταν ότι δεν εκτέλεσαν διότι πιστεύουν ότι η Κύπρος δεν είναι Ελληνική.

Αυτό που όλοι έχουμε ξεχάσει είναι ότι η μισή Κύπρος βρίσκεται υπό κατοχή, ότι στα σπίτια μας μένουν Τούρκοι και ότι 40.000 στρατιώτες βρίσκονται παράνομα στον τόπο μας και φωνάζουν μέρα νύκτα το σύνθημα “η Κύπρος είναι τουρκική”.

πηγή: καθημερινή εφημερίδα Ο Φιλελεύθερος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου